Анкета для дітей «Моє ставлення до дітей з особливими потребами»

1.Чи знаєш, хто такі діти з обмеженими фізичними можливостями?

а)Так;                                            в)ні;

б) хотіла б знати.

2.Як ти ставищся до дітей-інвалідів?

а) добре;                                       в) мені їх шкода;

б) байдуже;                                 

3. У якій школі краще було б навчатися  дітям-інвалідам?

а) у спеціальній;

б) в загальноосвітній;

в) вдома.

4.Як ти поставишся до того, щоб дитина-інвалід була твоїм однокласником, другом?

а) добре;                                       в) байдуже;     

б) негативно;                               г)  не знаю.

5.Якщо  діти-інваліди      навчатимуться в нашому навчальному закладі, чи будеш ти з ними спілкуватися?

а) так, адже вони такі, як я;

б) ні, мені це не потрібно;

г)  не знаю.

6.Чи потрібно у вашій школі створити центр, у якому діти-інваліди могли б спілкуватися окремо від тебе?

а) так;                                            б) ні;

в) не знаю.

7.Які позитивні риси особистості ти можеш відзначити у дітей-інвалідів?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.Які негативні  риси особистості ти можеш відзначити у дітей-інвалідів?   

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

«Ставлення до інклюзивної освіти»

Анкетування проводилося  також  між вчителями .

 

 

1.     Чи знаєте Ви, що таке «інклюзивна освіта»?

а) так;

б) ні.

2.Як ви вважаєте, чи готова школа створити умови для інклюзивної освіти?

а) так;

б) ні;

3.Що ефективніше для дитини з особливими потребами?

а) індивідуальне навчання;

б) інклюзивна освіта.

4. Чи порушуються права дітей з особливими потребами в системі надання їм освіти?

а) так;

б) ні;

5. Чи вплине, на Вашу думку, спільне проведення дозвілля дітей різних категорій на покращення морального виховання особистості?

а) так;

б) ні.

6. Чи готові Ви психологічно подолати бар’єри в роботі з дітьми з особливими потребами?

а) так;

б) ні.