https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn

 

Всеукраїнська школа онлайн

Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів). Застосовується під час підготовки як у середніх загальноосвітніх школах і ЗВО, так і в бізнес-школах. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Дає змогу навчатися на відстані, за допомогою диспутівекспертів із кількох країн, за відсутності викладача. Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології.

Психолого-педагогічні спостереження американського
вченого Дороті Нольте


1. Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони вчаться насильства.
2. Якщо діти живуть в умовах постійної критики, вони вчаться засуджувати.
3. Якщо дитину постійно висміювати, вона вчиться зневажати себе.
4. Якщо дітей постійно соромлять, вони вчаться почувати постійну провину.
5. Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони вчаться терпимості.
6. Якщо дітей підтримують, вони вчаться впевненості в собі.
7. Якщо дітей хвалять, вони вчаться самоповаги.
8. Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони вчаться бути справедливими.
9. Якщо діти живуть у безпеці, вони вчаться довіряти.
10. Якщо діти живуть з визнанням, вони вчаться дружелюбності, вони вчаться знаходити любов на землі.



Золоті правила англійського
педагога В. Локсона


1. Якщо дитина не хоче щось робити — не примушуйте її. Залишіть завдання і поверніться до нього, коли у дитини з'явиться відповідний настрій, визріє інтерес.
2. Завжди пристосовуйтеся до потреб та інтересів дитини.
3. Частіше хваліть і підбадьорюйте дитину, навіть якщо в неї щось не виходить.
4. Не поспішайте робити висновки. Дитина може довго не виявляти помітних ознак прогресу, а потім стрімко просунутися вперед.
5. Не порівнюйте дитину з іншими. Діти всі різні, якби це було не так, світ би став нецікавим.
6. Не виявляйте негативізму, якщо в дитини якесь уміння виробляється не тоді, коли ви на це чекаєте.
Деякі діти повільно набирають запас знань і слів.
7. Не старайтесь переключати дитину на іншу діяльність, навіть якщо вважаєте, що вона виконує її надто довго; дитина сама знає, коли їй треба зупинитись.
8. Вашим супутником має бути допитливість дітей, а міркою — ставлення дитини до вихователя.