Конопльова Олена Миколаївна,

       вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 33 роки.

Категорія - вища.

Проблема : "Впровадження технологій ігрового навчання, як засіб формування творчої особистості дитини".

 

Горнова Людмила Анатоліївна,

       вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 36 років.

Категорія - вища.

Проблема : "Розвиток пізнавального інтересу як засіб формування інтелектуального потенціалу школяра".

                       

            Гончаренко Світлана Володимирівна,

       вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 23 роки.

Категорія - вища.

Проблема : "Розвиток особистості засобами інтерактивного навчання".

Пушкар Наталія Анатоліївна,

       вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 22 рік.

Категорія - вища.

Проблема : "Театралізація, як засіб гармонійного розвиткутворчої особистості школяра".

  Персональний сайт вчителя початкових класів

Пушкар Наталії Анатоліївни

Шумило Віра Петрівна,

       вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 31 рік.

Категорія - вища.

Звання - старший вчитель.

Проблема : "Активізація пізнавального інтересу шляхом впровадження інтерактивних технологій".

Товстиженко Тетяна Миколаївна,

       вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи -  24  роки.

Категорія - перша.

Проблема : "Розвиток пізнавального процесу молодших школярів шляхом впровадженнятехнологій ігрового навчання".

 

Жорова Людмила Анатоліївна,

       вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 23 роки.

Категорія - вища.

Проблема : "Розвиток пізнавального інтересу як засіб формування особистості молодшого школяра".

      Введенська Тетяна Петрівна,

       вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 33 роки.

Категорія - вища.

Проблема : "Розвиток творчих здібностей молодших школярів".

 

Ярошевська Алла Михайлівна,

       вихователь групи продовженого дня.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 22 роки.

Категорія - перша.

Проблема : "Еколого-естетичне виховання молодших школярів".

Калєнченко Ніна Миколаївна,

       вихователь групи продовженого дня.

Освіта - вища.

Стаж роботи -   35 років.

Категорія - перша.

Проблема : "Розвиток інтелектуально-пізновальної сфери молодших школярів".

 

Улько Наталія Олександрівна ,

       вихователь групи продовженого дня.

Освіта - вища.

Стаж роботи -  17 років.

Категорія - спеціаліст ІІ категорії.

Проблема : "Формування творчої особистості молодшого школяра шляхом розвитку літературно-творчих здібностей".

 

Неруш  Галина  Анатоліївна,

       вчитель іноземної мови.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 16 років.

Категорія - перша.

Проблема : "Вивчення іноземної пісні, як один із стимулюючих факторів при вивченні англійської мови".

Персональний сайт вчителя англійської мови

Зиневич Галини Анатоліївни

Юдицька Галина Сергіївна,

       вчитель музичного мистецтва.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 28 років.

Категорія - вища.

Проблема : "Розвиток творчості особистості на основі народного фольклору".

Селезень Світлана Валеріївна,

      асистент  вчителя.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 13 років.

Категорія -спеціаліст ІІ категорії.

Проблема : "Розвиток творчих здібностей молодших школярів".

Косенко Тетяна Анатоліївна ,

    асистент вчителя початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 16 років.

Категорія - спеціаліст І категорії.

Проблема : "Шляхи впровадження індивідуалізації процесу навчання, як цілісної системи навчально-виховного процесу початкової школи".

 

Прачик Наталія Володимирівна,

      вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 19 років.

Категорія - перша.

Проблема : "Інтерактивні методи навчання в початковій школі".

Прачик Наталія Володимирівна,

      вчитель початкових класів.

Освіта - вища.

Стаж роботи - 19 років.

Категорія - перша.

Проблема : "Інтерактивні методи навчання в початковій школі".